17 Dis 2013

Kurus & Sihat Bersama Omega Guard Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



Bagaimana dengan mengambil Omega Guard boleh kurus??

> berfungsi membakar lemak dan meningkatkan metabolisma
> Dengan Pengambilan 3 biji sehari selepas sarapan/ lunch mampu memberi rasa kurang lapar kepada anda.
> kajian dilakukan di Jepun & Czech Republic mencadangkan bahawa omega 3 mampu menghalang pembentukan lemak badan hodoh & menggalakkan  pembakaran lemak dengan cepat.
> Satu kajian di Australia menunjukkan pembakaran lemak yg lebih tinggi semasa senaman dilakukan  apabila mengambil omega 3 berbanding mereka yg tidak mengambilnya semasa bersukan.
> membantu masalah perut buncit dan obesiti.

Sebenarnya Set Slimming Shaklee menekan Konsep 3B
1. BAKAR : memecah dan membakar segala lelemak &  kolesterol yang tidak diperlukan
2. BUANG : membuang lelemak & toksin yang telah di pecahkan oleh ejen pembakar tadi
3. BINA : membina otot2 agar kulit tidak menggeleber

Proses pemecahan lemak boleh dilakukan dengan mengambil Lecithin atau Omega Guard. Lecithin dinamakan pengemulsi semulajadi kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak


Proses mendetox dan membuang adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Bagi yang tidak sembelit, boleh mengambil Alfalfa, dan yang mengalami masalah sembelit, boleh ambil Herb-Lax


Proses membina otot dengan protein. Ini adalah kerana protein sangat membantu dalam meningkatkan metabolisme badan, meningkatkan perkembangan otot, mengawal nafsu makan dan menjaga otot bebas dari lemak.
Untuk protein yang terbaik, Cinch Shake Mix adalah yang terbaik. Tetapi bagi ibu yang sedang menyusukan baby, ESP sudah memadai (tambahan pula ESP bertindak sebagai milk booster)


Kenapa mesti mengambil protein?

Kerana apabila lemak diurai dari badan, otot diperlukan untuk menggantikan ruang kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam.




Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga istimewa ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan