21 Dis 2013

Sustained Release Vita C Plus 500mg Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Dah lebih setahun SR Vita C Plus 500mg tiada dipasaran. Masing2 menunggu denagn penuh kesabaran. Akhirnya penantian telah berakhir pada bulan Oktober yang lepas. Tapi tak sampai sebulan, stok SR Vita C Plus 500mg ni habis. Lihat la betapa ramainya yang menggemari SR Vita C Plus 500mg ni.


Jom kita kenali SR Vita C Plus 500mg ni.


> Vitamin C pertama yang natural dan bertindak secara "Sustained Release", berfungsi secara perlahan untuk memenuhi keperluan tubuh badan.

> Rumusan unik yang membenarkan perlepasan Vitamin C secara perlahan & berterusan selama 5 jam

> 1 biji Vitamin C membekalkan 500mg yang bersamaan dengan 7 setengah biji buah oren

> Membekal "Bioflavonoids"dalam jumlah yang seimbang iaitu 120mg. Bioflavonoids berfungsi untuk meningkatkan keberkesanan Vitamin C dan perlu diambil sebagai sebahagian drpd supplement Vitamin C. Ia bertujuan untuk mengelakkan salur darah dari bocor, meningkat fungsi Vitamin C, mengelakkan Vitamin C cepat teroksida dan merosakkan sel.

> Tiada pembaziran kerana semua Vitamin C diserap ke dalam badan secara perlahan2 mengikut keperluan.



Siapa yang memerlukan Vitamin C

*  Perokok

*  Orang yang mudah stress kerana stress akan mempercepatkan penyusutan Vita C dalam badan.

* Orang yang makan pil perancang sebab pil perancang juga akan menyerap Vita C dan mengakibatkan pengurangan Vita C dalam badan dengan cepat.

* Orang yang ingin mencantikkan kulit atau yang mempunyai masalah kulit seperti jerawat atau eczema memerlukan Vita C untuk membina kolagen kulit yang sihat dan memperbaiki tisu kulit.

* Semua orang yang menginginkan kesihatan tubuh badan yang baik kerana Vita C menyokong sistem Imun dalam badan dan mengurangkan selsema yang berpanjangan. 



Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga istimewa ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 








Tiada ulasan:

Catat Ulasan