31 Okt 2013

Set Penyusuan Bajet Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera





Set Penyusuan Bajet terdiri dari ESP dan Alfalfa.. Dua-dua item ni sangat hot dan sangat laris... Tapi bagi yang berkemampuan bolehlah ambil Set Penyusuan 3M yang mana khasiatnya lebih lengkap untuk ibu dan baby tambahan pula ia juga antara yang HOT dibeli oleh ibu-ibu moden sekarang ni.. Jangan risau, full set / bajet set masih sama fungsinya sebagai MILK BOOSTER... Yang penting kebanyakkannya memberikan feedback yang memuaskan hati...

ESP

ESP adalah minuman soya yang membekalkan protien. Protien adalah makanan yang penting untuk tubuh kita. Tubuh badan kita yang memerlukan protien adalah seperti tulang, kulit, rambut, otot, plasma, organ, antibodi, enzim, hormon, hemoglobin dan sel-sel. Manakala sel-sel dalam tubuh badan kita bergantung kepada protien untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru dan menggantikan tisu-tisu badan yang lama atau yang telah rosak.

Menarik tentang ESP :

> ESP ni adalah sember protien lengkap yang ada 9 amino asid penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan dan sukar untuk kita dapatkan daripada diet harian kita.

> ESP mengandungi kacang soya non-GMO yang semulajadi dan ia bebas dari kolestrol ia juga rendah lemak. 

> ESP terbukti mampu membekalkan tenaga yang boleh bertahan berjam-jam lamanya. 

> ESP bantu untuk kekalkan paras gula dalam darah. 

> ESP bantu untuk kekalkan kepejalan otot, pemulihan tisu badan dna pembentukan otot baru, 

> ESP tiada perasa tiruan, pengawet dan pewarna. 

> ESP mengandungi lemak yang sangat sedikit iaitu 1gm dan tiada laktosa di mana kadar untuk hadam adalah sangat tinggi. 

Oleh itu, badan kita sangat memerlukan PROTIEN. 
MAKANAN UTAMA bagi SEL ialah PROTIN. Sel yang sihat dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat.

ALFALFA

Alfalfa yang terkenal dengan 1001 khasiatnya, salah satunya adalah sebagai penggalak susu. Dalam penyususan, alfalfa membantu memekatkan dan melemakkan susu ibu (mmmm...lemak berkrim disukai ramai!!). Ia juga turut membantu sistem perkumuhan ibu (lebih lawas) dan ia dapat membuang angin di dalam badan. Secara automatiknya ia secara tidak lansung memberi kesan baik kepada baby dan baby susah nak kena kembung.

Walaubagaimanapun mereka yang mengidap penyakit SLE tidak digalakkan mengambil Alfalfa sebagai suplemen mereka.

Jika anda ingin dapatkan MILK BOOSTER BUDGET, anda boleh pm NaNa untuk dapatkan harga istimewa beserta tips pemakan vitamin yang ekslusif dan cara paling berkesan supaya anda dapat kesan yang maksimum. Harga istimewa dan tips ekslusif ini khas untuk pelanggan NaNa sahaja ye..


Ibu-ibu juga digalakkan sentiasa berdoa kepada ALLAH swt agar sentiasa diberikan susu yang banyak dan berterusan agar anak sentiasa kenyang dan tidak meragam... Aamiin...



Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com




Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga istimewa ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan