14 Okt 2013

Bagaimana boleh jatuh cinta dengan SHAKLEE??

Assalamualaikum & Salam Sejahtera...


Hari ni NaNa nak berkongsi cerita bagaimana boleh jatuh cinta dengan SHAKLEE....

Pada mulanya, setelah NaNa disahkan mengandung yang No 3, NaNa berniat nak menyusukan baby yang no 3 ini sepenuhnya sehingga 2 tahun.. Satu hari NaNa terbaca post Jannatul Fadhilah di FB...susu beliau sangat meriah!!! Perasaan masa itu sangat teruja & seronok lihat Janet (panggilan untuk Jannatul Fadhilah) dapat mengumpul susu dengan banyaknya..

So, terus PM Janet..tak fikir lama la...NaNa terus order set ibu mengandung. Ini adalah set pertama NaNa dengan Shaklee.




Set ini mengandungi Vita-Lea, B-Complex, Vitamin C dan Ostematrix. Fungsi setiap satunya:

Vita-Lea : Dilengkapi dengan 12 vitamin, 7 galian dan zat besi. Mempunyai Sistem Penyerapan Bioaktif utk memastikan peningkatan penyerapan asid folid kritikal. Membantu meningkatkan Hb ke paras normal semasa hamil bagi ibu yang mempunyai darah rendah


B-Complex : lengkap dengan 8 kumpulan B termasuk asid folik yang diperlukan oleh tubuh badan demi membantu tubuh badan bertenaga, otak lebih fokus, emosi lebih stabil. Sangat penting dalam membantu memetabolismekan karbohidrat, lemak & protein, Anti stress, menukarkan makanan (glukos) kepada tenaga dan membantu ibu2 berfikiran positif sentiasa. Vitamin B juga dapat melahirkan wajah ibu yang cantik berseri dan tidak kusam

Vitamin C : membuatkan kulit lebih licin, tegang dan cantik, dan luka cepat sembuh kerana ia membentuk perhubungan tisu badan yang kuat


Ostematrix : kandungan kalsium yang mencukupi di dalam diet anda, lebih-lebih lagi semasa tempoh kehamilan akan dapat memastikan bayi yang bakal dilahirkan mempunyai tulang dan gigi yang sihat tanpa menggugat kandungan kalsium yang sedia ada di dalam tubuh anda. Kalsium juga membantu untuk menghalang kekejangan otot yang dialami dalam tempoh kehamilan dan kontraksi yang berlaku disaat melahirkan


Sepanjang tempoh mengambil Set Mengandung Shaklee, alhamdulliah badan rasa sangat bertenaga, jarang kaki kejang di waktu malam (kadang2 tu terasa kejang jugak sebab terlupa nak makan ostematrix..tapi x la teruk sangat..)


So lepas 4 bulan repeat set yang sama cuma tambah ESP.






ESP : Kompisis vitamin utama dalam susu ibu ialah protein. Protein adalah makanan sel. Sel hanya perlukan protein iaitu khasiat dari makanan yang diambil. Protein berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protein. Selain itu protein dikatakan membantu mengawal keseimbangan asid bes untuk mengangkut nutrien dan sumber tenaga.


Bila start minum ESP ni, perut tak la terasa nak makan jer... yang paling NaNa perasan Miss B rasa penuh dan mantap gitew... ^____^ . 


So pengalaman mengandung kali ketiga ini sangat seronok, NaNa juga tidak mengambil pil-pil tambahan dari klinik... Doktor juga sangat menggalakkan NaNa untuk meneruskan ambil Shaklee kerana nutrisinya yang lengkap. Tambahan pula doktor tu jugak amalkan SHAKLEE!!


Ni la budak SHAKLEE!! Lahir-lahir 3.69kg.. Alhamdulliah...



Untuk ibu-ibu, bakal2 ibu jom cuba Set Mengandung ni!!!



Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com




Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga istimewa ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.








* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 









Tiada ulasan:

Catat Ulasan