7 Jan 2015

GARLIC SHAKLEE MEMBANTU MENURUNKAN DARAH TINGGI

GARLIC SHAKLEE MEMBANTU MENURUNKAN DARAH TINGGI


PENGEDAR SHAKLEE SEMENYIH : TESTIMONI PUAN SUE


Assalamualaikum & Salam Sayang Semua


"Saya mula mengambil garlic apabila darah tinggi saya tidak turun-turun selepas bersalin. Saya in attack dengan high blood ni semasa beberapa minggu sebelum bersalin anak ke-4. Doktor kata mungkin sebab saya juga ada gen warisi dari arwah mak.. Ye, arwah mak ada darah tinggi dan adik beradik mak semua ada.

Saya sayang badan saya. Saya tak nak ambik ubat klinik dan saya tak nak bergantung kepada ubat-ubat berkenaan sebab saya menyusu bayi. Saya tak nak anak saya mendapat kesan daripada ubatan yang diambil.

Alhamdulillah, selepas consume pil garlic secara konsisten setiap hari tekanan darah tinggi saya kembali ke paras normal dan serangan asma pun berkurangan dan tidak kena. Risau juga kalau saya batuk dan selsema saya mudah mendapat serangan asma kembali." - Puan Sue


Begitulah pengalaman Pn Sue bersama Garlic Shaklee...








 
Kebaikan Garlic Shaklee


1. Mengandungi Spearmint - Mempertingkatkan sistem penghadaman, fungsi jantung.

2. Antibiotik Yang Selamat dan Semulajadi - Garlic antibiotik semulajadi. Ianya selamat untuk kegunaan jangka masa panjang untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh,menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis candida.
 

3. Menghalang Alergi - Mempertingkatkan penyakit berkait sistem imun seperti hidung yang sensitif,sinus,alergi,asma,selsema dan hepatitis.
 

4. Mempertingkatkan Sistem Penghadaman - Formula uniknya mampu mempertingkatkan masalah berkaitan penghadaman seperti kembung perut, gastrik, ketidakhadaman. Garlic juga mampu menentang bakteria H.pylori bakteria dan menghalang ulser gastrik.
 

5. Memoderatkan Tekanan Darah Tinggi - Kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet garlic akan menurunkan darah tinggi dengan 8 point.

6. Detoksifikasi - Garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, Plumbum dan Kadmium adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah. Tambahan lagi, garlic mampu melindungi sel-sel darah dari kemusnahan dari logam dan menghalang kerosakan hati oleh bahan kimia.

7. Menurunkan Kolesterol - Menurunkan kolesterol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan bekuan darah, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronori.

8. Mencegah Kanser - Membantu mengelakkan dan merawat kanser dengan menurunkan bahan pencetusan kejadian kanser - Nitrosamine.

9. Menstabilkan Glukos - Menolong menstabilkan glukos di dalam tubuh kita.







Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE  ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan