15 Nov 2013

Bonus Shaklee - Syukur Alhamdullillah *_____*

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Alhamdullillah, ini adalah bulan ketiga NaNa serius berkongsi pengalaman & berniaga dengan Shaklee. Syukur di atas rezeki kurniaanMu Ya Allah. Selalunya bila tiba dipertengahan bulan gaji bulanan yang diterima sudah semakin menyusut. Kini NaNa tak berapa nak risau, dengan adanya duit bonus ni sedikit sebanyak dapat juga la menanggung perbelanjaan sementara menunggu gaji.


Sepanjang tempoh 3 bulan ni, jumlahnya semakin meningkat. Alhamdullillah.. Usaha sebulan telah menampakkan hasil. Tapi target NaNa masih jauh lagi di dalam business Shaklee ni. Jadi para sahabat2 mahupun kenalan di luar sana yang teringin untuk mencari side income ataupun suri2 rumah yang ingin mencari duit poket untuk membantu ekonomi keluarga, mai la pm/whatsapp NaNa. NaNa akan membantu anda.

NaNa nak berkongsi dengan anda kejayaan sahabat2 seangkatan NaNa di dalam business Shaklee ni.. Di bawah ni adalah status FB "Ummi" NaNa di dalam Shaklee.


Subhanallah, Alhamdulillah, Lailahaillallah..Allahu Akbar!


~Dia tak salah pilih~



10 bulan berbisnes Shaklee dia merasa bonus mencecah 5 angka! WAHM 5 angka!!! Suri rumah yg bervalue tinggi  



Sempat tinjau2 sekejap statement sebelum dilock balik kelmarin. Hanya air mata gembira mengiringi kejayaannya dlm bisnes Shaklee. 



DIA adalah salah seorang LEADER hebat saya! -Dia tahu siapa dia-

Bisnes Shaklee bukanlah skim cepat kaya. Daftar hari ini hujung bln dpt puluh2 ribu rm. Bukan. Kami juga tidak memerlukan anda meminjam mana2 loan bank utk daftar bisnes. Cuma rm75 seumur hidup. Sangat murah. Anda tak sempat nak rasa harga duit tu jika anda BUAT sebab anda akan DAPAT berkali2 ganda lebih banyak. 

Anda BUAT, anda DAPAT!

Nak join kami?
Pm/ call/sms/whatsapp saya,
Jannatul Fadilah
012-679 0484


Sahabat NaNa seorang surirumah. Mempunyai Ijazah dan masih dalam pengajian Master pula. Beliau masih mampu berjaya untuk mendapatkan 5 angka!!! dalam tempoh 10 bulan... Satu tempoh yang sangat singkat. Tidak kurang juga ramai yang telah berjaya di dalam kumpulan kecil kami ni..


Semuanya di tangan kita. Kita yang menggerakkan diri kita untuk memilih untuk mendapat 2 angka... 3 angka.... 4... 5... 6 angka dalam sebulan. 6 angka??? mustahil lah??? Di dalam Shaklee tiada yang mustahil untuk angka2 di atas. Dengan bermodalkan RM65 anda mampu memilikinya..


Jangan bertangguh2 lagi.. Jom sertai kami...



Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga istimewa ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan