12 Nov 2013

VIVIX Shaklee - Minuman Kesihatan & Anti Penuan TERBAIK Di Dunia!!!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



 
Untuk pengetahuan semua, VIVIX adalah suplement Shaklee yang paling MAHAL dan Ekslusif sekali. Walaupun mahal, tapi HASIL & KESAN selepas pengambilan pasti tidak akan mengecewakan anda!!!

VIVIX merupakan suplement ANTI PENUAAN TERBAIK DUNIA yang dibangunkan selepas penyelidikan dibuat bertahun-tahun lamanya oleh Shaklee. Tidak hairanlah jika kenapa VIVIX memang benar2 suplement TERBAIK & EKSLUSIF.

VIVIX Minuman botani campuran merupakan revolusi terbaru di dalam pemakan POLIFENOL yang mengandungi campuran EMPAT (4) bahan yang kaya dengan polifenol
~ Polygonum Cuspidatum
~ Anggur Muscadine
~ Elderberi Eropah
~ Lobak Ungu

Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan anti penuaan semulajadi.





Fungsi2 VIVIX Shaklee
=================
- Memperbaiki DNA : Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya disebabkan oleh radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. VIVIX membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.

- Memperbaiki Tenaga Sel : Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. VIVIX membantu menguatkan sel tubuh.

- Membantu Meningkatkan Fungsi Otak, Kardiovaskular, Imuniti & Sendi : Semakin tua, semakin kita rasa sakit2 di sana sini. Begitu juga dengan ingatan semakin pudar. VIVIX membantu mengembalikan keremajaan.


Walaupun kini banyak produk kesihatan dan kecantikan berada di pasaran, tetapi VIVIX tetap menjadi pilihan UTAMA ramai orang!!! HANYA JAUHARI MENGENAL MANIKAM. Hanya yang tahu mengenal erti nilai wang, akan memilih INTAN bukannya KACA...


VIVIX - VALUE FOR MONEY


VIVIX adalah HIGHLY RECOMENDED untuk sesiapa yang ada penyakit KANSER, SLE, STROK dan penyakit major yang lain2...




Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:


Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com




Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga istimewa ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.





* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 













Tiada ulasan:

Catat Ulasan