24 Mac 2014

Promo Mac 2014 : ESP

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Fuhhh...genap sebulan NaNa tak mengupdate blog... Ampunkan ku wahai blog kesanyangan ku... Banyak sungguh ujian & dugaan yang diberikan kepada ku pada bulan ini.. Namun alhamdullilah rezeki Allah masih murah buat ku...

Masih belum terlewat untuk NaNa bagi tahu bulan ini adalah bulan promo ESP (Energizing Soy Protein) atau nama fenuhnya ESP Soy Protein Isolate Powder.

Info ESP :

ESP telah diiktiraf seluruh dunia dengan kajian klinikalnya menunjukkan kandungan protein yang tinggi. Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi "non-GMO" (non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu rendah. Setiap 50gm (bersamaan 1 canister ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan ia memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.

ESP merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur-tua dan muda. Manakala, kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai juga kepada penghidap kencing manis.

Satu hidangan Shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada urik asid dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.


 Yang lebih menarik, promo bulan ini :-

* FREE 1 botol dgn setiap 6 botol ESP
* FREE MEMBERSHIP dengan setiap 6 botol ESP
* FREE CASH (BONUS) bernilai RM35 dengan setiap 6 botol ESP 


Jangan lepaskan peluang!!! Jom pm/whatsapp NaNa sekarang...


Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga istimewa ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan