16 Mei 2014

SEMBELIT DI KALANGAN KANAK-KANAK

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Sembelit adalah gangguan percernaan yang dialami oleh orang dewasa mahupun kanak2... Selalunya sembelit akan terjadi bila kita kurang mengambil air suam / air masak, kurang makan makanan yang berserat atau kurang memakan buah-buahan mahupun sayur-sayuran...

Bila sembelit terjadi pada kanak2, ia memang amat menyakitkan...  Sudah tentu ibu2 akan merasa sangat risau... Jadi terpaksalah ibu2 mencari alternatif dengan memasukkan ubat punggung yang diberikan oleh klinik ataupun boleh dibeli di farmasi2... Tetapi ini TIDAK digalakkan tau...

Jadi hari ni NaNa nak bercerita mengenai Mealshake Shaklee yang dapat membantu mengatasi masalah sembelit anak2 anda...




Mealshake Shaklee

Mealshake menyediakan 24 jenis vitamin A-Z, mineral dan ‘Trace Mineral’. Kekurangan ‘trace mineral’ akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi soya lecithin yang bertindak dengan vitamin larut lemak.

Mealshake juga kaya dengan serat yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk menyingkirkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.

Mealshakes bukan sahaja dapat mengatasi masalah sembelit, malah ia dapat mengurangkan masalah selsema & demam di kalangan kanak2.


Jom kita tengok beberapa testimoni ibu2 yang berpuas hati setelah memberikan mealshake ni pada anak2 mereka











Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga istimewa ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 


















Tiada ulasan:

Catat Ulasan