17 Mei 2014

TIGA LANGKAH UNTUK KURUS BERSAMA SHAKLEE

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Semua orang pasti ingin kelihatan langsing kan... Itu semua memang tidak dapat dinafikan lagi.. Tapi walaupun badan kita agak sedikit "gempal" ia tetap juga menawan (hahahahaa nak sedapkan hati sendiri ;))... Yang penting tubuh badan kita bebas dari penyakit2 yang bahaya, tidak cepat penat dan badan kita selesa untuk membuat amal ibadat... Betulkan??!! 

Kali ni NaNa nak cerita 3 langkah untuk Kurus Bersama Shaklee

BAKAR ==> DETOX ==> BINA


LECITHIN PEMBAKAR LEMAK


Fungsi utama Lecithin adalah sebagai 'pemecah/pencair lemak' ataupun 'fat emusifier'. Apabila Lecithin bertemu dengan lemak2 degil, ia akan memecahkan dan bercampur/bercantum dengan lemak2 tersebut dan seterusnya membawa ia keluar. 

Tahukah kita? Lecithin mampu membakar lemak lebih cepat jika disertakan dengan senaman yang bersesuaian. Pengambilan Lecitin 4,000mg sehari pasti membuahkan hasil yang diidamkan.



ALFALFA SEBAGAI EJEN DETOX

Supplemen yang disyorkan untuk detoks adalah Alfafa. Alfalfa berfungsi untuk merangsang usus bagi percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita. Yang paling penting ia semulajadi.


BINA BERSAMA CINCH SHAKLEE


Kandungan dalam Cinch diperkaya dengan Leucine untuk memelihara otot semasa proses penurunan berat badan (hanya lemak yang dibakar bukan otot) dan ianya mengandungi asid amino yang diperlukan oleh badan.


Untuk setiap hidangan Shaklee Cinch, anda akan mendapat:
~ 24 gram prtein, 
~ 24 jenis vitamin dan mineral penting
~ 6 gram serat larut




Protein amat diperlukan bagi pembinaan otot. Dengan otot yang sihat mampu menaikkan kadar metabolisma dan juga membakar kalori dengan baik. Kelebihan protein juga membantu anda merasa kenyang dan secara langsung membantu anda mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan.

Cinch Shaklee didatangkan dengan 3 perasa yang sedap : 
   ~ Vanila
   ~ Coklat
   ~ Cafe Latte

Kandungan Indeks Glisemik yang rendah (22 GI) di dalam Cinch amat sesuai untuk penghidap kencing manis. Ia dapat membantu mengekalkan tahap gula dalam darah yang normal dan memberi tenaga yang konsisten.




Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 










Tiada ulasan:

Catat Ulasan