19 Jan 2014

7th Anniversary & Birthday Dinner

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Lama sungguh cerita ni nak dikeluarkan... Sejak2 kakak Aunie & Abang Adieb dah sekolah ni, masa untuk menulis tak berkesempatan.. Tapi NaNa akan sedaya upaya akan mengupdated blog sebaik mungkin.

22/12/2013
-------------
Tarikh yang amat bermakna buat NaNa & En Hubby.. Pejam celik...pejam celik... 7 tahun sudah usia bahtera indah kami... mmmmm... begitu cepat putaran masa berlalu... Apa2 pon, "Abang semoga ikatan bahagia ini akan kekal ke jannah.. Terima kasih kerana membimbing, menjadi peneman bicara dikala suka mahu pun duka.. Luv U so Muchhhhhh!!! Sayang".

Sebenarnya, tarikh yang sama juga adalah tarikh lahir baba (ayah mertua NaNa). So selalunya kami akan berkumpul bersama2 dan makan beramai2. Kali ni kami makan di Nandos Alamanda. "Selamat hari lahir baba, semoga dipanjangkan umur, dilembutkan pintu hati untuk beribadat. Kami anak2 dan cucu2 sayang baba"


25/12/13
----------
Alhamdullillah syukur kehadrat Illahi, NaNa masih diberi peluang untuk terus bernafas di atas muka bumiNya untuk terus memperbaiki kekurangan diri serta dapat terus beribadat kepadaNya pada usia yang ke 33!!! wow banyak nye nombor...tapi cantekkan nombornyer...

Apa2 pon terima kasih pada En Hubby saya yang sudi melayan Isterinya.... *___*  luv u so much sayang!!!

Serba sedikit gambar untuk tatapan semua



Candle light dinner ^___^ !!!...konon2 jer la...sebenarnya balik keje dah lambat...so perut pon dah lapar cari la kedai makan kat area Bangi. Kedai makan nie ok la...boleh tahan jer...tapi orang ramai jugak menyiggah sini...Maybe sebab tempat die kot cantek & unik...




Yes!!! yang ni baru betol candle light dinner... sebab En Hubby dah janji nak belanjer makan kat sini...Makanan sedap...harga pon sedap...mmmm....terima kasih En Hubby!!!! 






Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga istimewa ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 







Tiada ulasan:

Catat Ulasan