3 Jan 2014

Set Kesihatan Jantung Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera 




Otot jantung adalah otot yang berkerja tanpa henti dan tidak pernah penat untuk mengepam darah keseluruh badan. Ia adalah otot yang paling bertenaga berbanding otot2 yang lain. Jika otot jantung ini tidak dapat bekalan darah yang cukup, itu yang membolehkan kita mendapat serangan jantung. Antara penyebab bekalan darah tidak sampai ke jantung adalah kerana saluran jantung telah dipenuhi lemak terutamanya kolesterol.

Otot jantung amat sensitif kepada paras CoQ10 berbanding anggota badan yang lain. Disebabkan jantung merupakan organ yang sangat aktif, ia memerlukan bekalan tenaga yang mencukupi dan berterusan. CoQ10 merupakan perlindung yang penting kepada jantung terutamanya sewaktu aktiviti antioksidan.

Namun, semakin usia meningkat, paras CoQ10 akan berkurang. Jadi tidak hairanlah mengapa ramai golongan yang berusia senang mengidap penyakit jantung.



Paras CoQ10 yang rendah dilaporkan boleh menyebabkan permasalahan penyakit jantung dan salur darah seperti :
~ kegagalan jantung
~ tekanan darah tinggi
~ penyakit arteri koronari (saluran darah sempit)
~ serangan angina


Cadangan Set Jantung Shaklee




CoQ Health Plus

Ia merupakan kombinasi Coenzyme Q10 untuk jantung dan juga Vitamin E serta Green Tea


Coenzyme Q10 
• Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
• Menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL
• Meningkatkan peredaran darah
• Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di
dalam darah


Vitamin E
• Menguatkan kuasa antikoksida dan salur darah yang sihat


Green Tea
• Meningkatkan pengaliran darah



Omega Guard

Omega 3 di dalam Omega Guard Shaklee amat berkesan untuk menurunkan paras kolesterol dalam darah yang boleh menyebabkan saluran darah menjadi sempit. Selain itu juga ia membantu untuk melancarkan peredaran darah di dalam jantung dan menghalang tekanan darah tinggi.


"Harga sebuah jantung tiada nilainya dengan wang ringgit. Jantung adalah letaknya nyawa kita. Jika kita hilang kaki mahupun tangan, kita masih mampu meneruskan kehidupan kita. Jika kita hilang jantung kita, maka berpisah sudahlah jasad & badan. Oleh itu, sahabat2 rakan taulan, hargailah jantung kita yang 1 ini."




Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga istimewa ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 








Tiada ulasan:

Catat Ulasan