11 Feb 2014

Kenapa Saya Boleh Suka Buat Business Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Setiap orang mempunyai pelbagai pilihan kerjaya masing2... Ada yang bekerja kerajaan (dulu2 lepas abis belajar beriya2 isi borang nak keje gomen tp xde rezeki), ada yang berkerja swasta (tiada pilihan lain), ada yang suka berbusines, tak kurang juga ada yang suka melibatkan diri dengan MLM.

Sebenarnya dari dulu NaNa tak gemar dengan MLM nie.. bukan nya apa.. kita ni tak pandai nak bercakap dengan orang...lagi lah nak mengajak2 orang untuk dengar... TAPI setelah mengenal SHAKLEE ia bukan seperti yang disangkakan.. Kita hanya berkongsi dengan kenalan, sahabat handai dan juga kaum keluarga yang terdekat tentang kehebatan & keberkesanannya setelah kita sendiri mengamalkannya..

Sekarang tak susah macam dulu2, segala2nya boleh dibuat secara online. Al maklumlah zaman dah moden.. sekarang pon x perlu nak menghadap pc jer baru boleh online, dengan smart phone semuanya boleh ^___^. 

Tapi kenapa SHKALEE menjadi pilihan?? Best sangat ker?? Bukan dah ramai ker yang jadi ejen SHAKLEE??

~ Sudah tentulah kerana duit BONUS yang akan kita dapat *___^. 
~ Best tu memang la best tambahan pula SHAKLEE adalah yang TERBAIK!! bukan kerana fungsi setiap vitamin itu dapat menyihatkan badan, malah kecantikan kita dari dalam akan terjaga. Bila dalam dah cantik, secara tidak langsung luaran kita juga akan cantikkkk!!!
~ ramai lagi la bagus... maksudnya memang dah terbukti SHAKLEE adalah yang TERBAIK... Jangan risau, rezeki Allah sangat luas... mohon & minta la padaNYA... InsyaAllah...

Selain daripada tu, yang buat NaNa suka sangat dengan SHAKLEE adalah

  • Dapat ramai kawan/kenalan, malah jaringan kawan-kawan lebih hebat daripada masa kerja/sekolah
  • Dapat melatih diri dalam leadership. Bagi yang dah pernah buat kelas/sharing offline, melatih diri lebih yakin bercakap depan orang ramai
  • Setiap hari ada je benda nak buat.. Nak follow-up, nak cari info baru, nak update ilmu dan banyak lagi
  • Internal & External Motivasi. Join MLM adalah antara teknik terbaik nak jadi orang yang bermotivasi
  • Ada cita-cita.. Ada target
  • Dapat tolong ramai orang menyelesaikan masalah kesihatan mereka
  • Yang paling UTAMA ; amalan kerohanian yang diajar menjadi diri lebih dekat dengan Allah, menjadi diri lebih muslimah
  • dan baaanyak lagi..


"Ingin menjana pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi NaNa. Hanya buat bisnes secara online, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan!"




Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga istimewa ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 






Tiada ulasan:

Catat Ulasan