9 Feb 2014

Promo Februari : Vita-Lea Shaklee

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Bulan Februari telah membuka tirainya... Seperti biasa setiap bulan Shaklee akan membuat promosi untuk setiap vitaminnya...

So bulan ni, tiba giliran VITA-LEA IRON FORMULA Shaklee




Serba sedikit info berkenaan VITA-LEA IRON FORMULA 

Vita-Lea adalah multi-vitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya ia dikenali sebagai “VITAlize-MINeral” dan disingkatkan kepada “Vita-min” dan perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee. Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (90 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang. 

Tablet Vita-Lea ini disaluti dengan serbuk nutrisi – spirulina. Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks, disebut sebagai “Explo-tab”. Ia merupakan tablet multi vitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan juga tubuh manusia. Mineral yang terkadung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan pantas oleh usus kecil. 

Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan 
VITA-LEA IRON FORMULA Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Vita-Lea telah dipilih oleh Center for Sciense di USA sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.






Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga istimewa ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 






Tiada ulasan:

Catat Ulasan