13 Nov 2014

MERAWAT KEPUTIHAN KETIKA HAMIL

PENGEDAR SHAKLEE SEMENYIH : MERAWAT KEPUTIHAN KETIKA HAMIL


Assalamualaikum & Salam Sayang

Masalah keputihan memang kerap dialami oleh wanita, terutamanya ibu2 hamil... Kebiasaannya ibu hamil akan menghadapi keputihan yang lebih dari biasa disebabkan perubahan hormon semasa hamil dan penurunan pH... Ibu2 hamil perlu peka samada masalah keputihan yang dialami adalah normal atau tidak normal...

Bagi masalah keputihan yang normal, cecair yang keluar adalah berwarna putih jernih atau sedikit kekuningan dan agak nipis dan tidak berbau... Jika keputihan yang keluar adalah berbau, berasa gatal dan merasa sakit ketika membuang air kecil, itu bermakna anda telah dijangkiti kuman... Anda perlu berhati2, jangkitan bakteria ini jika tidakdirawat boleh menyebabkan kematian bayi di dalam kandungan...

Keputihan sewaktu hamil tidak boleh dibiarkan begitu sahaja... Rawatan yang sesuai amat diperlukan segera... 


Terdapat beberapa tips yang boleh diamalkan oleh ibu2 hamil untuk mengawal keputihan:

> pakai seluar yang yang diperbuat daripada kapas & longgar
> pastikan kasawan vagina benar2 kering selepas mandi atau membuang air kecil
> kurangkan makan makanan yang manis dan berkefein
> ambil Garlic Complex Shaklee buat ibu hamil yang risaukan kesan dari ubat hospital


Garlic dapat membantu melancarkan peredaran darah, menurunkan tekanan darah dan mengurangkan tahap kolesterol. Garlic juga berpotensi mengurangkan keletihan semasa mengandung. Selain itu, kajian daripada Universiti Maryland Medical Center, menunjukkan Garlic ini berupaya memusnahkan bakteria berbahaya, kulat dan virus.


Apa kelebihan Garlic Complex???





Garlic Complex diperbuat daripada bawang putih jenis premium yang ditanam secara organik di California, USA di waktu musim panas dan BEBAS 100% daripada penggunaan racun perosak. 

Pembuatan Garlic Complex dilakukan pada suhu terkawal iaitu suhu bilik semata-mata untuk mengekalkan pengaktifan Allicin pada tahap 100% (tidak semua garlic yang terdapat dipasaran mempunayi Allicin aktif.)

Allicin merupakan sebatian organosulfur yang terkandung dalam bawang putih yang mempunyai kelebihan sebagai antibakteria dan anti-kulat dan mempunyai sifat penyembuh.
Garlic Complex ini ia mampu untuk menangani masalah keputihan semasa hamil kerana kerana ia bersifat antibiotik semulajadi. 


credit to http://www.livestrong.com




Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE  ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan