10 Nov 2014

VIVIX MEMBANTU MENGURANGKAN PARAS GULA

PENGEDAR SHAKLEE SEMENYIH : VIVIX MEMBANTU MENGURANGKAN PARAS GULA


Assalamualaikum & Salam Sayang

Diabetes merupakan di antara penyakit yang merbahaya... Ia akan menyumbangkan kepada penyakit yang lebih kronik seperti kerosakan buah pinggang, strok, sakit jantung, kerosakan mata sehingga menyebabkan buta dan pemotongan anggota badan..




Statistik menunjukkan 1 daripada 5 orang dewasa menghidap diabetes... Di Malaysia 3.6 juta pesakit dilaporkan dan telah meletakkan Malaysia di tangga yang ke-10 di dunia... Ini merupakan satu angka yang sangat membimbangkan...


Diabetes boleh dikategorikan seperti berikut :



Apa tanda2 awal penghidap diabetes?



Jika anda mempunyai tanda2 seperti ini, segeralah membuat ujian bagi mengetahui tahap diabetes anda samada ia boleh dikawal ataupun tidak...


Walau bagaimanapun, buat pesakit diabetes Tonik Ajaib Shaklee - VIVIX akan membantu menurunkan bacaan gula, mencegah diabetes menjadi lebih kronik dan merawat luka akibat diabetes...






VIVIX adalah cecair yang kaya dengan RESVERATROL... Resveratrol berkesan untuk penyakit diabetes melalui 2 cara berikut: 

1. Resveratrol membantu mengelakkan rintangan insulin. Rintangan insulin ni adalah satu keadaan di mana badan menjadi kurang sensitif kepada hormon insulin iaitu hormon yang kawal gula  dalam darah. Rintangan insulin adalah penyebab utama kepada kencing manis. 


2. Resveratrol merangsang enzim yang dipanggil "SIRT1". Tugas enzim SIRT1 ni sentiasa mengawal sensitiviti insulin dan rembesan insulin dalam badan. Bila enzim ni diaktifkan, ia akan membantu melawan kencing manis secara semulajadi. Ia juga meningkatkan jumlah mitokondria di dalam sel-sel badan, meningkatkan operasi mereka dan meningkatkan kadar metabolisme badan. SIRT1 meningkatkan sensitiviti insulin yang membantu badan untuk mengambil dan menggunakan glukos dari darah. 



Ini adalah beberapa testimoni pesakit diabetes yang telah mengamalkan VIVIX















Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE  ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan