11 Nov 2014

TESTIMONI : KURUS BERSAMA OMEGA GUARD

PENGEDAR SHAKLEE SEMENYIH : TESTIMONI : KURUS BERSAMA OMEGA GUARD


Assalamualaikum & Salam Sayang

Ohhhh rindunye nak makan Omega Guard banyak2!!! Yes... sebelum pregnant yang ke-4 ni NaNa berjaya menurunkan berat badan dengan Omega Guard + Alfalfa + ESP... Berat NaNa selepas bersalin Ammar 73 kg dan selepas konsisten ambil Omega Guard + Alfalfa berat NaNa 60 kg... Target nak turun 55 kg tapi rezeki anak ke - 4 pula... Tak pe, lepas bersalin kita pulun balik Omega Guard!!!

Sebenarnya, Omega Guard bukan sahaja bagus untuk perkembangan anak2 malah ia amat bagus untuk mengawal berat badan dan mengurangkan kolesterol... Omega Guard berfungsi membantu menapis segala lemak jahat yang tidak diperlukan oleh badan kita... Lemak jahat ni la yang menyebabkan badan kita menjadi gemuk...


Jom NaNa kongsikan beberapa testimoni pengguna yang berjaya menurunkan berat badan dengan Omega Guard











Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE  ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan