20 Okt 2014

ESP OHHHHHH ESP!!!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera




Disebabkan promo bulan Oktober nie adalah ESP, maka demam ESP pon melanda kembali... ESP dengan kecantikan memang tidak dapat dipisahkan... Kebaikan dan khasiat yang tersembunyi memang tidak dapat dinafikan lagi...

Apa bestnya ESP ni??? 
Kenapa ESP???


ESP dihasilkan daripada kacang soya yang mengandungi ‘non-GMO’ (non-Genetically Modified Organism).  Ia diproses pada suhu yang rendah. Setiap 1 tin ESP (850g) dihasilkan daripada 30kg kacang soya (non-GMO). Ia memberikan sumber tenaga segera dan bertahan lama.

Shaklee juga menggunakan proses pensijilan tersendiri iaitu Identity Preserved Programme (IPP) bagi memastikan kacang soya yang diproses bebas dari pendedahan perubahan genetic bermula dari benih sehingga kepada pengeluarannya.



Apa itu GMO & Non-GMO???

GMO (genetically modified organism)

GMO bermaksud organisma diubahsuai secara genetik. Ia adalah hasil daripada satu proses makmal iaitu dengan mengambil gen dari satu spesies yang lain dan dimasukkan ke spesis yang lain dalam usaha untuk mendapatkan sifat atau ciri-ciri yang dikehendaki.


NON GMO (genetically modified organism)

NON GMO pula ialah bahan yang tidak diubah secara genetik atau bahasa mudahnya adalah bahan makanan yang tidak dicampur dengan bahan kimia dan ia tidak memudaratkan kita bila kita makan makanan yang NON GMO ini.  


Jadi terbukti ESP adalah soya yang terbaik dan kita tidak perlu rasa ragu2 untuk memilihnya...

Ingin mengetahui khasiat, kelebihan dan kebaikan ESP, anda bolehlah KLIK SINI



Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE  ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan