23 Okt 2014

GARLIC SHAKLEE - ANTIBIOTIK SEMULAJADI

GARLIC SHAKLEE - ANTIBIOTIK SEMULAJADI


Assalamualaikum & Salam Sejahtera





Garlic Shaklee adalah supplement istimewa kerana ia diproses dari bawang putih jenis premium, iaitu bebas dari racun perosak dan ditanam secara organik di California di waktu musim panas. 
Dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif. Allicin merupakan sebatian organosulfur yang terkandung dalam bawang putih yang mempunyai kelebihan sebagai antibakteria dan anti kulat dan mempunyai sifat penyembuh.



Khasiat utama
Garlic Shaklee

> Mempertingkatkan sistem penghadaman dan fungsi jantung kerana mengandungi Spearmint.
 
> Antibiotik yang selamat dan semulajadi - Selamat untuk kegunaan jangka panjang untuk mempertingkatkan sistem imun badan menghalang penyakit berjangkit seperti selesema, kulat, kuman, virus dan yis candida.

> Menghalang alergy - seperti hidung yang sensitif, sinus, alergi, asthma, selesema, hepatitis.
 
> Mempertingkatkan sistem penghadaman - seperti kembung perut, gastrik, ketidakhadaman. Garlic juga mampu menentang bakteria H. pylori bakteria dan menghalang ulser gastrik.

> Mengawal tekanan darah 

> Bertindak sebagai agen detoks - dapat mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, plumbum dan kadmium adalah logam toksid yang akan menaikkan tekanan darah. Serta dapat menghalang kerosakan hati akibat daripada bahan kimia.

> Menurunkan kolestrol - melindungi jantung dan menghalang strok serta mencegah menyakit koronari.

> Mencegah kanser - membantu mengelak dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetus kejadian kanser iaitu Nitrosamine. 

> Menstabilkan glukos




Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE  ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.


 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan