20 Okt 2014

SHAKLEE GET CLEAN WATER PITHCHER

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Pernah dengar Shaklee Get Clean Water Pithcher??? Get Clean Water Pithcher adalah penapis air yang sangat ringan, portable & menjimatkan!!! 



 
NaNa dah gunakan Get Clean Water Pithcher nie lebih dari 6 bulan... Ia sangat2 lah berguna bila time2 tak ada air di rumah & bila travel bercuti2 Malaysia... Selalunya kalau stay kat hotel2 NaNa mesti kene beli air mineral untuk dimasak or nak bancuh susu anak...Tapi sejak NaNa menggunakan Get Clean Water Pithcher tak perlu susah2 nak bawak air mineral berbotol2...

Kat rumah NaNa memang dah ada water filtter... Tapi NaNa still nak tapi dengan Get Clean Water Pithcher... hehhehehe... rasa lebih sedap air nye...katanye.... ;)


Apa bestnye Get Clean Water Pithcher

> Mudah digunakan... Hanya tuangkan saje air ke dalam jag untuk ditapis dan air tersdeia untuk diminum

> Kualiti air yang jernih dan rasa yang sedap...sama seperti penapis air yang mahal dipasaran.

> Tak perlu mencuci filter... kerana setiap 303 liter (80 gelen) air, filter akan ditukar...senang sahaja.. Tapi jika menggunakan filter2 yang lain, kita  kena basuh filter kalau dah nampak kekuningan... 

> Mudah dibawa ke mana-mana sahaja... balik kampung, jalan-jalan, berkelah dll.. Dijamin seisi keluarga dapat minum air bersih... So, tak perlu lagi beli air mineral... jimat duit!!!

> Dan yang penting sekali... HARGA MAMPU MILIK!! kini semua orang boleh memiliki penapis air dengan harga yang sangat murah... Jadi tiada la lagi masalah air karat di rumah... Dan tiada lagi risiko meminum plumbum berat & apa2 jua jenis kotoran lain.



Serba Sedikit info mengenai
Get Clean Water Pithcher

Get Clean Water Pitcher merupakan sistem penurasan air multipaten baru yang menghasilkan air yang lebih sihat. Berbanding dengan jag air yang lain, Get Clean Water Pitcher menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%.

Get Clean Water Pitcher merupakan sistem penuras jag air pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh diisi semula. Jadi, kuranglah botol plastik yang perlu dibuang. Ia juga berupaya menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan.

* Menandingi Jenama Terkemuka yang Lain!
* Disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain. Disamping mengekalkan kandungan mineral air yang sihat!
* Disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin!
* Sistem Penuras Jag Air berblok- Karbon Isian Semula yang pertama
* Yang penting dapat menjaga kesihatan buah pinggang kita.






Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE  ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan