21 Okt 2014

PHYTOCOL-ST : HALANG KOLESTEROL DAN STROK

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Tahukah anda bahawa lebih kurang 6 juta rakyat Malaysia mempunyai kolesterol yang tinggi??? Adakah anda juga termasuk di antara mereka??

shaklee

Kolesterol adalah bahan lembut seperti lilin yang terdapat di dalam aliran darah kita... Ia penting untuk membantu badan berfungsi, pembentukan membran sel serta membantu membawa hormon melalui lipoprotein.

Terdapat 2 jenis lipoprotein:
1. Lipoprotein Densiti Tinggi (HDL) adalah kolesterol baik yang mampu mengelakkan endapan kolesterol.

2. Lipoprotein Densiti Rendah adalah kolesterol tidak baik yang boleh berkumpul pada dinding arteri dan membentuk plak yang menyumbat arteri.


shaklee


Jika aliran darah telah sempit, maka ia membuatkan anda mudah diserang penyakit jantung dan strok... Disebabkan itu, adalah penting untuk kita mengawal paras kolesterol demi menjaga kesihatan jantung... 

Untuk mengurangkan tahap kolesterol, anda dinasihatkan untuk tidak mengambil makanan berlemak, telur, daging dan juga santan... Selain itu, anda juga boleh mengawal paras kolesterol anda dengan mengambil makanan serta minuman yang mengandungi sterol tumbuhan..

Apa tu sterol tumbuhan???
Sterol tumbuhan atau nama nama glamornye Phytosterol adalah kelompok steroid alkohol, fitokimia yang ada secara semulajadi di dalam tumbuhan. Kajian klinikal telah menunjukkan phytosterol ini dapat menghalang kolesterol diserap ke dalam darah.



Untuk mendapatkan phytoserol yang cukup anda boleh la mengambil 200 batang carrot atau 70 keping roti gandum atau 425 biji tomata.... huwawawawaaa... memenag termuntah belahak...

Tak perlu risau.... Phytocol-ST mampu memberikan anda khasiat ini...



Phytocol-ST adalah rumusan proprietari yang dapat menghalang penyerapan kolesterol oleh tubuh. 


> Mengandungi bahan-bahan yang terbukti secara klinikal, dan disokong oleh lebih 80 kajian, berkesan untuk merendahkan paras kolesterol LDL secara semula jadi.
> Dirumus daripada campuran sterol & stanol yang kaya dengan manfaat kesihatan.
> Membekalkan 2,000 mg sterol & stanol tumbuhan setiap hari, mengikut saranan Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH).


shaklee




Jom apa tunggu lagi... Dapatkan segera Phytocol- ST untuk kesihatan anda!!!





Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE  ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang, Jalan TAR (weekdays waktu office hour), Keramat AU, Taman Permata, Hulu Kelang, Cheras (weekend) dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan