29 Sep 2013

Jom Berpantang Dengan Set 3M & Set Berpantang Shaklee!!!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera



NaNa percaya ramai ibu2 yang sedang menunggu hari sedang berkira-kira dan survey set berpantang mana yang nak digunakan sewaktu di dalam tempoh berpantang nanti. JANGAN ragu2 jom pilih SET BERSALIN / SET BERPANTANG SHAKLEE.





Kenapa kena pilih Set Berpantang Shaklee sebagai set berpantang anda? 

Kerana Shaklee adalah SELAMAT dan UNIK jika nak dibandingkan dengan set berpantang atau set bersalin lain2 yang berada di pasaran sekarang.

1) SELAMAT kerana vitamin Shaklee boleh diambil oleh ibu yang baru melahirkan bayi seawal 2 jam selepas melahirkan bayi. 

2) SELAMAT kerana vitamin Shaklee boleh dimakan oleh ibu yang bayi di sahkan ada masalah jaundis / sakit kuning.

3) SELAMAT kerana ibu yang melahirkan bayi secara normal atau pembedahan boleh makan vitamin Shaklee ini.

4) UNIK kerana gabungan vitamin yang ada di dalam set bersalin atau set berpantang Shaklee ini membuatkan ibu akan lebih cergas, lebih bertenaga, lebih anggun dan cantik.

5) UNIK kerana luka ibu akan lebih cepat sembuh.

6) UNIK kerana susu ibu akan meriah dan pekat dengan adanya ESP dalam set ini. Baby akan cepat kenyang bila meyusu susu ibu.

Jika anda telah mengambil set berpantang atau set bersalin Shaklee ni, anda tidak perlu lagi makan apa-apa jenis jamu. Tapi, seandainya anda ingin juga mengambil jamu, anda perlu jarakkan masa pengambilan antara vitamin Shaklee dan jamu pilihan anda.

NaNa juga telah mengamalkan Set Berpantang ini. Alhamdullilah, luka jahitan cepat sembuh, badan segar, bila berjaga malam masih bertenaga, susu pun meriah... Kini, Ammar telah berusia 1 tahun, susu masih lagi meriah dan Ammar sangat bambam... cuma bila dah dapat kaki ni dah susut ckit badannya... Ini lah budak bambam itu..



Jom kita tengok testimoni pengguna yang berpuashati dengan Set Bersalin / Set Berpantang Shaklee







Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga istimewa ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan