29 Sep 2013

Shaklee Ohh Shaklee!! : Closing September 2013

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Alahai...lagi 2 hari nak closing!!! Dari semalam (Jumaat) dah planning nak keluar awal2 pagi nak beratur depan pintu Shaklee HQ. Almaklumlah minggu lepas 1st time membeli belah di HQ, terkejut dengan suasana yang sangat meriah...

Selesai menunaikan tanggungjawab, subuh2 dah masok dapur masak untuk 3 in 1 sarapan, lunch & dinner. Menu hari ni Nasi Lemak ala-ala makcik kantin sekolah dulu2 buat anak3 di rumah. Ok done!! 

Perjalanan hari ni ditemani oleh Kanda Tercinta...



Sebelum menuju ke HQ, singgah sebentar ke SYABAS KL jumpa sahabat lama untuk COD Set Kesuburan buat Anis Ali. Difahamkan Set Kesuburan ini adalah hadiah ulang tahun perkahwinan buat beliau....Wa!! terharu mendengarnya...Sebelum terlupa Selamat Menyambut Ulang Tahun Perkahwinan yang ke...?? NaNa doakan semoga jodoh kalian berkekalan sehingga ke Jannah dan semoga dengan mengamalkan Shaklee ni kalian akan diberikan rezeki untuk menimang cahaya mata...Aamiin...

Ok perjalanan diteruskan ke HQ...Sesampai di Empire lagi 5 minit pukul 10...Tadaaaa...Ya Allah...dah ramai orang yang serbu...Pukul berapa mereka2 ni sampai??





Ok no giliran saya 1016... hampir 1 jam juga la menunggu... MasyaAllah...orang semakin ramai berpusu-pusu untuk membeli stok sebelum closing september ni. Selesai membeli, jom beratur ambil barang... Lagi sekali, MasyaAllah...panjang sungguh barisannya... Mahu ada 30 orang kat depan NaNa... Dengan penuh kesabaran menunggu dengan penuh semangat!!!


Ok 45 minit berdiri... Tadaaaa!!! Ini lah hasil tuaian hari ini....Ini sekali dengan Ummi Jannatul Fadilah punya barang...NaNa punya cikit jer...InsyaAllah...sedikit masa lagi pasti stok NaNa akan begini...


Lagi gambar2 meriah di Shaklee Empire hari ini...





Ok, setelah 2 jam berada di HQ, perut pon dah minta diisi...So hari ni dating dengan Kanda Tercinta di Belanga Empire. 1st time nak masuk...Sebelum ni penah masok yang kat Garden Mid Valley.

Belanga Empire

Air mineral, Barli Suam & Sago Gula Melaka (Sedap!!)

Laksam (banyak sungguh laksa nya...jenuh nak habiskan)

Nasi Kerabu Daging (daging sedap...lembut..)

Cucur Udang

Selesai sudah misi hari ini...


Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com



Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga istimewa ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan