15 Sep 2013

★Vitamin untuk bakal2 Jemaah Haji★



Musim Haji akan tiba tidak berapa lama lagi...Tersentuh hati melihat anak-anak muda dapat menunaikan haji dalam usia yang muda..InsyaAllah..semoga ada rezeki untuk saya dan keluarga satu hari nanti...Ameen...

So, untuk persediaan buat bakal jemaah haji, NaNa ingin berkongsi bekalan supplement Shaklee yang boleh di bawa untuk membantu kesihatan anda sewaktu menunaikan ibadah Haji. Almaklumlah cuaca sana di sana lebih panas berbanding Malaysia. Mungkin perubahan cuaca ini akan menjejaskan kesihatan para jemaah haji...

Bagi yang mempunyai ibu bapa, saudara mara atau kenalan yang bakal menunaikan haji pada tahun ini, anda bolehlah menghadiahkan supplement Shaklee ni kepada mereka. Agar mereka akan sentiasa bertenaga, sentiasa sihat sepanjang tempoh haji nanti.

Set Shaklee yang dicadangkan:

Performance Drink
Membantu mencegah masalah penghidratan sepanjang berada di sana  terutama waktu panas terik serta memberi tenaga untuk melakukan ibadah.

B-complex 
Bertindak sebagai penjana tenaga (melalui tindak balas glukos) disamping memberi ketenangan pada tubuh badan. Memandangkan sewaktu menunaikan ibadah ini seseorang akan berjaga lebih lama dr tido, b complex banyak membantu badan untuk sentiasa bertenaga.

Nutriferon 
Merupakan penggalak sistem imun badan sebagai antibodi. Ia ibarat panadol, pain killer etc. Tidak perlu diambil sentiasa, memadai sekiranya jemaah berasa tidak sihat (batuk, demam, selsema etc) hanya mengambil 2-3 paket sehari.

Advance Joint Health Tablet (AJHT)
 Sepanjang tempoh menunaikan ibadah, jemaah perlu berjalan dengan banyak. AJHT ini dapat membantu mengurangkan sakit-sakit sendi serta dapat menguatkan otot terutama di bahagaian lutut dan pergelangan kaki.

Ostematrix
Memberi sumber kalsium tambahan untuk menguatkan struktur tulang dan gigi serta memudahkan jemaah haji untuk bergerak. Dengan pengambilan 4 biji ostematrix dan 2 biji AJHT setiap hari dapat meningkatkan kekuatan tulang dan sendi anda agar anda dapat bergerak dengan baik seterusnya dapat menyempurnakan Ibadah Haji.


Apa tunggu lagi...Dapatkan bekalan anda hari ini dengan harga istimewa!!

Untuk pertanyaan boleh hubungi NaNa


Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan