16 Sep 2013

Set C : Supplement Di Dalam Pantang

Assalamualaikum...

Set C adalah lebih dikhususkan kepada ibu yang lepas bersalin yang mana ia sangat membantu ibu dan baby yang baru dilahirkan. Ia memberi kesan positif kepada ibu dan baby. Ramai kenalan rapat yang mengambil set ini dapat merasai kehebatan vitamin ini.

Kebanyakkan ibu-ibu lebih menumpukan kepada penghasilan susu yang banyak. Tapi sebenarnya kualiti susu ibu itu yang lebih penting kerana khasiat yang terkandung di dalam susu ibu dapat membantu perkembangan baby. 

Ada juga ibu-ibu yang hanya mengamalkan pengambilan halba (fenugreek) dan beliau membuat rumusan:
Its just help my body toproduce more milk but i am looking for the supplement that help me to enrich my breastmilk.

Benar!! pengambilan SUPPLEMENT yang betul akan mengkayakan nutrisi di dalam susu ibu.

Dengan pengambilan supplement ini ia boleh diamalkan seawal waktu selepas bersalin. Ini akan memberikan ibu tenaga dan khasiat yang cukup untuk baby.

Set ini mengandungi Set B + Zinc. Zinc sangat bagus untuk memulihkan luka selepas bersalin terutama yang bersalin secara pembedahan.

Untuk mendapat kesan yang maksimum anda disarankan untuk mengambil bersama ESP + Alfalfa +  Omega . Bukan sahaja susu ibu akan meriah, ia sangat berkhasiat disamping ibu juga akan semakin langsing seperti asal dan kulit ibu dan baby akan gebu dan berseri-seri.


Jika berminat dengan produk SHAKLEE boleh hubungi NaNa seperti di bawah:

Call/whatapps/sms: 012 6052250
Email : ielyn45@gmail.com
Add FB: Julieana Mohd Tusin
Blog: http://pelangihatimama.blogspot.com


Jika anda ingin membeli produk SHAKLEE dengan harga istimewa ataupun yang nak COD area Semenyih, Kajang, Beranang dan sekitarnya bolehlah set appointment dengan NaNa yer. Jika yang berada di luar kawasan ini pon masih boleh dapatkan vitamin HEBAT ini dari NaNa. NaNa akan poskan ke alamat anda di Seluruh Malaysia.



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan